9 augusti

kommit hem från våran lilla semester nu, helt underbart har vi haft det :)
underbart väder, massa sol och bad, härlig strand,god mat, kan de bli bättre, helt okej sällskap har jag oxå haft, även om familjen inte är den bästa att åka med, men men. borta bra men hemma bäst.

men ett minus på resan är att de var typ nå "kusar" i vattnet så jag ha fått nå utslag, vet inte vad jag gör längre, kliar sönder mig kanske, så jag bada inget alls i dag, men härligt ändå, gick ner till stranden redan vid 10 i morse. men någon färg har jag ändå inte lyckats fått på tre dagar, jag bli galen, tror jag ska flytta utomlands i 10 år så kanske jag har blivit normal brun efter de. så vit som man kan bli är jag ju. haha.

Jag blev seriöst less på mitt hår i dag. gick upp på rummet och sätte på mig slingar mössan och började ta ut hår ur den, tänkte att de fick gå som de gick och att de fick bli som de blev (: mamma ropade och sa att jag kunna komma ner, så hon hjälpte mig, de var nästan de som var planen faktiskt från början :) tack mamma, sitter med håret i en handduk nu, så får se hur de blir när jag tar bort den, kan inte bli sämre än hur de var iaf :)
inget snack om saken att jag inte blev blond iaf, men de blev bra, bättre än sist iaf, kanske något gult så ska slinga det en gång till någon dag här framöver (:

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0