sista augusti

sista dagen på augusti månad, gud va fort allting går?
i dag blir de ridskolan för första gången efter uppehållet,
får se hur de går. väldigt segt var de att kliva upp i morse iaf,
hatar tidiga mornar men de är sånt man får ta har jag förstått.
sitter just nu här i min tysta lägenhet, bara tangenterna som låter
och äter min macka och funderar så att jag inte har glömt något,
tror inte de va, de visar sig när man kommer fram.
nej nu måste jag skynda mig och äta klart och sen kila iväg till bussen,
blir att jag tar ettans buss nu i dag, passar bättre så :)

så, hemma från ridskolan. ridningen gick faktiskt bra, så jag är nöjd (:
fick dino, älsklings plutten ♥
har precis duschat och gjort klart maten, de var svårt, bara in i micron
och värma. men jag krydda maten för mycket så de blev inte så gott,
men jag var hungrig så de gick i ändå.
ska göra mig klar nu, inte så kul att gå runt och lukta stall.
ska snart iväg och träffa bea och leta reda på nån mataffär här på brynäs,
vi får se hur det går och om vi kommer hem med något mat eller inte.
själv behöver jag bara handla frukost den här veckan och en massa frukt :) 

i morgon är jag ledig så då åker jag till lingbo och är där på dagen :)
trevligt, jag gillade verkligen att vara där och folket där var trevliga med :)
känns som  om jag kommer lära mig massor, ska ju även ha praktiken där nu :)

ha det bäst i dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0