släkten är värst

är det inte så man brukar säga?
men inte är min släkt de inte. den är bäst (:

kommit hem från hölick nu.
kom till hudik vid 11 i går så då blev de först lunch
och sedan en sväng på kyrkogården för att sätte blommor på
farfars och alla syskons syster.
åkter efter de ut till hölick där vi träffa på alla släktingar (:
de är undligt hur det kan hänga ihop med allt. men de visade
sig att jag faktiskt har ganska mycket släkt på massa olika håll i sverige.
vadstena,skåne,gävle,hudik,uppåt någonstans eller var jag kasnke inte släkt med dom?
jaja, släkt med släkten var de iaf.
vi åt mat och hade de trevligt. gick sedan iväg och träffa en kompis.
så var med han hela kvällen. gick runt runt, och spela boll.
och jag är ju bara för bäst på fotboll. haha eller oxå inte.
så kvällen blev trevlig :) sedan blev de sängen ganska tidigt.

upp vid 9 och käka frukos och säga hejdå till alla.
sen blev de hemfärd. ett plus i kanten är att jag har släkt i helsingborg,
så nu ska jag försöka hitta mig nått ställe och sedan ha praktik där
när vi har två veckor sammanhängande runt påsk, för boende har jag ju :)
ska även försöka åka ner och hälsa på margit igen i vadstena och varför
inte ta sig en sväng till släkten då? var de tremänningar vi var? 
iaf så har helgen varit toppen :D 

ska packa ihop nu och sedan ta 6 tåget till gävle igen.
fram och tillbaka blir det. men de är roligt.
ridskoledag i morgon och sedan ledig på tisdag och halvdag på onsdag
kan det bli bättre? tror inte de va? 

JAG VILL HA EN NY LÄGENHET.
säg till om ni vet någon som är ledig i gävle :)

ha de bäst<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0