27 augusti

uppe med tuppen redan klockan 06.00 och frågan är vad jag gör uppe då?
men nu är jag iaf sågott som klar. lite små fix kvar bara och packa väskan.
bli till att ta bussen i dag med, för klarar jag av att gå frår rådhuset och till skolan och sedan till hb och tillbaka får jag vara nöjd. så himlans ont jag har alltså :/

nu ska jag ta och äta upp min frukost och kolla på lite tv innan de är dags för skolan. ska fortsätta på projektet i dag med.
dagen har varit bra, underbarat med fint väder är de ju med :)
kommit hem nu och varit och handlat lite, sen nu ska jag gå ut och sätta mig på gräset och ta med mig vecko revyn :)
mobilen är självklart med.

Kvällen är här och jag har bara tagit de lugnt, jag städa även ena badrummet som jag sagt i så många dagar att jag ska göra, men nu blev de av. så nu sitter jag här och tittar på tv samtidigt som jag har ett fat med frukt framför mig, hur kan de vara så gott egentligen? ;p  nej nu får de vara nog för mig i bloggen i kväll. ska försöka packa för hemfärd i morgon med, och i morgon ska jag även prata med iinga om jag kanske kan byta ridskole dag till måndagar ist och apu på tisdagar, vill ju vara i samma grupp som Emma :D hoppas de funkar för praktikplatsen bara. måste ändå åka till gävle på söndagar framöver om de ska passa och funka med allt kom jag på i dag. men de kommer nog att funka de med.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0