10 december

ännu en dag, har vaknat upp i lägenheten som det nu är alldeles tyst i förutom mina
tangentborsdknappar som knäpper. måste nog ta på winnerbäck innan jag går till skolan bara för
att det inte ska vara så tyst. mer och mer börjar jag faktiskt tycka de är tråkigt att vara själv, iaf på morgonen. knepigt. ja vad händer i skolan i dag då? jo ett litet matte prov och sen ska vi skriva ett reflektionsdokument. usch. ser inte framemot det. men blir nog bra. vad händer efter då. ja de var en bättre fråga, kanske jag ska försöka hitta nån julklapp? bra ide, jag har ju inte ens börjat med det än.

I morgon blir de lusseinnebandy, trevlans de, för jag får ju träffa den bästa <3

usch, kommit hem från skolan nu, de var väl skönt men jag vill verkligen inte veta hur de gick på reflektionsdokumentet när vi skrev de idag, fy för det. sen hade vi ett matte prov, ojsan, hade inte jag räknat så långt? kunna ingenting. sista frågan jag kännde mig riktigt säker på och den var ändå en läsfråga :o jag som annars hatar såna, men nu kändes de faktiskt bra. kunna väl nån mer med, men långt ifrån allt.
sen nu när jag kom hem kolla jag tvätt tid direkt, fanns en nu direkt som jag missat med en halv timme men vad gör de tänkte jag och sprang upp och hämtade allt. men vad möts jag inte av närjag öppnar dörren? nej inte de som hände förut när jag möts av en kille som står och viker tvätt, utan bara en massa tvätt, både i och utanför maskinerna :/ var tydligen någon som hade tiden ändå utan att ha satt fast den här pluppen. har man otur så har man, men tänkte faktiskt ställa mig och tvätta för hand nu, iaf lite. är jag inte duktig?

har ju fan inga kläder och ha längre, allt är smutsigt eller så är de hemma i ljusdal. så ska lyssna på LW på högsta volym och ställa mig och tvätta nu. skriver sen hur de gått och om jag fått de rent ;p
Så nu är tvätten klar och den hänger på tork, hoppas de blev rent, måste ha blivit de, så länge som jag stod :) har tittat lite på tv nu på kvällen, finns inte så mycket annat att göra, sen har jag kollat vad jag ska säga i morgon med på redovisningen för "drakarna" sen hem till lägenheten och sen till sandviken :)

natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0