12 december

Hemma i ljusdal igen nu.
okej, gårdags kvällen var toppen verkligen :D
åkte till sandviken vid 8 tiden så var där vid halv 9, den bäst kom och mötte mig så gick vi till lusseinnebandyn då :) träffade siri där så var med hon typ hela kvällen med, trevligt :) fick skjuts in till gävle så vi var där runt 3. trötter man var då, men vi låg och pratade en stund till innan vi somnade.
så i morse, vad hände då, inget spec, var kvar i lägenheten tills halv 4 då vi gick till tåget, så nu sitter jag här och funderar vad som händer resten av kvällen, får se.

Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tolka dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och alla mina levande dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det tillbaka.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.

ha de bäst<3

Kommentarer
Postat av: siri

thihi

2009-12-16 @ 22:38:01
URL: http://superdupersiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0