13 december

13 december och det är lucia. Vi ska till mormor och äta senare.

sov ut länge i dag tills anna väkte mig runt halv 12 :)
blev inge stallet idag, måsta iväg och städa och så middag hos mormor så kände att jag inte orkade stressa.
städningen är klar, väntas mitt rum nu? svar nej. haha. ska lämna datorn nu och gå iväg och göra mig iordning ist. sitter med en handduk runt skallen nu så kanske inte ska åka iväg så.

skolan slutar på torsdag med, äntligen lov säger jag då :D
men blir kvar i lingbo över helgen, får dom åker ju till London så ska vara där och sköta stallet då :)
hoppas på gott sällskap bara.

Någon som vet vad som händer på nyår? sitter och kollar efter några klänningar jag vill ha då, jag som hade hoppats att få ha huset hos pappa men dom skulle vara hemma, så blev inte så ändå. får se vad som händer, än är det ett tag kvar :) Kommit hem från mormor och morfar nu, har packat och snart åker jag iväg till farfar och farmor och spenderar kvällen och natten där. sen i mrgon blir de tåget till gävle igen. Lervik och sen julklapps shopping med Emma :) måste ju börja handla mina klappar nu, inte långt kvar och jag har inte börjat än :/

saknar dig ♥
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Så fin blogg du har! Ska vi följa varandras via blogglovin? =) Kram, Diana

2009-12-14 @ 20:43:07
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0