14 december

jobbig morgon dagen började med i dag. blev väckt av mitt alarm vid halv 04.30
gick upp och gjorde mig klar för skolan. skolan den tiden tänker ni nu säkert. men jag var i ljusdal och de ligger ju lite så här avsides från gävle tråkigt nog. sov hos farfar och farmor så farmor skjutsa ner mig till tåget till 6.
tidigt, usch för det. men jag somnade med jackan över huvudet så jag säkert så ut som ett spöke, men så skönt de var att sova lite. vaknade inte förens jag hörde högtalar ljudet
- nästa station gävle, gävle.

gick upp till skolan en sväng då och sen väntades grs, stilhoppning i dag. usch för de säger jag, gick verkligen inte bra och jag känner mig som en pajas, vad mer kan jag säga liksom.
efter så blev de stan med Emma, trevlig em måste jag få säga :) handlade lite julklappar och lite grejor till mig själv också, hoppasan hur de blev :o sen blev de middag på american pizzaplace :) känner verkligen att julkänslan är på väg nu när det snöar ute med, hängde med upp till emmas syster sen, så satt vi oss och plugga lite, snart klar med matten nu så jag ligger i fas alltså :) sen vid 8 blev de bussen hem till brynäs igen. så nu sitter jag bara här och latar. ska duscha och packa upp lite snart med.

och viken tabbe jag gjorde i dag då när jag skulle ta bussen hem, gick förbi alla bussplatser vid rådhuset och när jag precis är vid den sista och ska gå över vägen så trillar jag i backen :o har aldrig varit med om nå pinsamare, usch. men snabbt upp på benen igen var jag och skyndade mig och hoppa på bussen så jag inte skulle ramla igen. alltså är de väldigt halt ute nu :/

i morgon är jag faktiskt ledig från min praktik, löste sig inte med nå tåg då jag måste hem och hämta vinter kläder till helgen. ska ju vara hästvakt då med start redan på torsdag em. så jag åker hem till ljusdal i morgon och sen tillbaka till gävle igen, får se vad som händer då när jag kommer tillbaka :D oj viket långt inlägg de blev nu, måste avsluta nu så jag kan göra någon nytta här.

usch, jag var och kolla om de fanns nån tvätt tid :/ i morgon klockan 7-10. hur kommer jag att orka. men jag måste tvätta, så får bli så ändå. åker med 10 tåget till ljusdal så blir lite stressigt där, men ska nog gå. sen tillbaka till gävle så jag är här vid 4 :) får både hämta vinterkläder och får kläderna tvättad i morgon då alltså, och medans jag väntar på tvätten kan jag ju passa på att plugga. lite mindre rolig dag jag har att se framemot alltså.

ha de bäst<3
du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0