16 december

en dag närmare lovet som väntar och snön och vintern har verkligen kommit nu, halt är de ute med kan jag lova, varit på vag att trilla i backen många gånger i dag men har hållt mig på benen som tur är.
inne på skolan i stan före lunch med betygssnack och sånt sen efter lunch blev de grs :)
fick ha lektion för varandra i dag, så de var på sitt sätt lärorikt de med :) fick iaf fissur, tycker ju egentligen inte om han, men de gick faktiskt över förvantat ändå. fick skjuts in till stan sen, fick sluta tidigare och slapp bussen, skönt. så nu är jag i lägenheten, ska försöka fixa lite mat och sen mysa ner mig i sängen, läsa en tidning och vänta på att bonde söker fru ska börja, de bästa med alla onsdagar ^^

jag har verkligen stora problem nu, håller på att packa inför i morgon och inser att jag behöver ha med mig mer grejer än förväntat hem :I vet inte hur jag ska få plats. jag har en väska nu som jag håller på att packa och känner jag mig själv blir den PROPPAD.. sen har jag en väska ute på grs med ridkläder som jag måste ha med, sen har jag yttligare en stor kasse här med varma vinterkläder, de blir problem och inte bara att komma in till stan i morgon utan att komma på tåget med dessa väskor och sen frn station i lingbo och inte nog med det ska jag hem på söndag eller måndag med :o önska mig alltså lycka till med dessa väskor. och sen tänkte jag tänken att låsa in väskorna på station under dagen men inser att jag måste ha typ 2 skåp då :( vet inte hur jag ska göra, de visar sig.

Kan man ta ledigt från skolan för att åka mellan gävle och lingbo och lämna väskor? :) säkert att man inte kan? :o
synd, hade verkligen varit bra, helt seriöst förstår jag inte hur jag ska lyckas. jag har min stora väska med kärran proppad nu och en till ska med från lervik i morgon :/
snart lov och jag längtar :D

ha de bäst<3
du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0