17 december

7 dagar kvar till julafton nu, dagarna minskas och snart är de nytt år också, gud va tiden går fort :)

sitter här nu och äter frukost, fick sovmorgon i dag så vi tar 10 bussen till lervik, och ska tillbringa dagen där med en massa lekar med hela skolan, skoj :) sen tar jag tåget till lingbo :) så skriver nog mer när jag kommer dit i kväll.
för nu måste jag göra mig klar och åka in till stan, måste upp på skolan och lämna väskorna innan bussen går och mina bussar går ju inte allt för ofta så måste ta den vid 9 för att hinna :/ jag tänker då inte gå med dessa. haha.

ha de bäst<3
du<3

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Hejsan !

Just nu pågår en tävling i vårna blogg där du kan vinna en jul design , ta chansen & vinn den här - http://lottaochkelli.blogg.se/2009/december/tavling-juldesign.html#comment

kram :)

2009-12-18 @ 18:30:00
URL: http://lottaochkelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0