2 december

försov mig med en timme i morse :o stress stress.. men jag hann, sprang till bussen i klackar. hann till skolan i tid så då hade vi först projekt och hela tiden fram till lunch då blev de special idrott, blev lite tok med häst för mig, eddie hade ett sår så jag fick byta häst med victoria efter många om och men, så fick lamento (: jag är ju lite lång för att rida ponny, tråkigt nog. och janet trodde verkligen inte att jag skulle kunna rida han, skönt att hon är ärlig. men de gick faktiskt super, fick en guldstjärna av jenet denna gång :D så blev ju lite sugen på att ha han på böhlig träningen med :p nu efter så har jag vart med Elin, pluggat och självklart bakat ;) inte nå bränd blev kladdkakan alltså, haha.
men nu blir de sängen (:

sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0