21 december

med bara tre luckor kvar att öppna så är de snart jul.
Känslan känns så konstig, jag har inte haft nån julstämning alls i år.
men den börjar ju smått komma nu när snön kommit i stora lass. gud va med snö de kommit
och va kallt det har varit i helgen, burr..

Iaf så har agnes och jag varit till Hudik i dag och handlat de sista klapparna.
blev nog bra till slut ändå, handla även lite till mig själv med, hihi. man kan ju inte motstå när man ser något man vill ha. kom hem runt fyra. annars så har de inte alls hänt mycket i dag, förutom att jag städade lite på mitt rum, bättre blev de ju, för hur de såg ut, hemska tanke egentligen.
i morgon kväll ska jag iaf slinga hår, de är behövligt för gud viken utväxt jag har nu. annars vet jag inte vad som händer i morgon, hoppas på nått trevligt iaf :)

men nu väntar nog sängen på mig snart.
natti natti <3
du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0