22 december

två dagar kvar till julafton och i dag börjar jag med att julstäda rummet, allt i sista sekund. Har alldeles nyss hjälp mamma med att göra julgodis :) får väl se hur de smakar sen när de är klar. annars i dag ska jag inte göra mycket alls, rummet kommer nog ta tid så kan nog inte planera något mer, inget upp till stallet i dag blir de, 20 jävla minus grader, vad är de för fel egentligen. bläää för de.

straxt klar, bara att damma av och skura golvet kvar nu :) möblerade om när jag ändå var igång, så nu är de lite nytt, roligt. bara att fixa ett tv bord nu så är jag hel nöjd (: men nu blir de lite mat och sen fortsätter jag, får se om jag lägger upp nån bild på hur de blev sen, har dock ingen före bild att visa. kanske är tur, för då hade ni väl blivit rädd av hur stökigt det var.

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0