24 december

God jul och hoppas ni får en mysig jul afton :)
Jul i vårt hus nu.

Var upp till farfar och farmor på fm med pappa och syster, firade lite jul där med dom och åt skink macka och julgröt, mums. åkte hem och väntade på släkten hos mamma. har ätit lite jul mat och tomten varit här nu, så nu är barnen nöjd, inklusive mig själv ;p haha. fick lite allt möjligt smått och gott. de gillas.
Nu blir de fika och sen hoppas jag på att mormor ska ställa sig på vår tramp maskin som hon skryter om att hon ska klara 40 min på :o kan bli intressant att se när jag sjäv bara klarade 2 min, snacka om vilken dålig kondis man har, haha så nu blir de hård träning efter all jul mat och godis man smaskar i sig, inte bra men nog är de gott

annars har de inte hänt alls så mycket här i dag, lugnt och skönt så som jul afton ska vara tycker jag :) 


ha de bäst<3 
du<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0