25 december

så var ännu en jul nästan över, ganska skönt ändå. men visst är julen mysig (:
sov till 10 i dag sen blev de en mysig uteritt med de pigga hästarna och larsson, men roligt var de :)
Åkte hem och har inte alls gjort mycket i dag, sprang 5 min på maskinen våran och efter en orkar man inte göra många knop alls, haha, gjorde 4 min till sen, duktig jag är ;p tog mig ett härligt bad sen med en massa skum, myys. sen så blev de film och middag. sitter här nu och gör inget alls.

Ska ner på köpingen i morgon med pappsen och titta på en ny mobil, någon sov vet någon bra? min vill nog ha sin begravning nu, börjar på att bli lite trött i knapparna och stänger av sig själv hela tiden :/ sen vet jag inte vad som händer, ska försöka komma ner tills de öppnar så jag kan göra något annat sen :)

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0