3 december

skol dag igen. sitter i skolan nu efter många om och men. börja med att min väska blev alldeles för stor, två väskor på en kärra, kan de bli värre jo de kan de, en dataväska och en annan väska :o men tillslut kom även vi till skolan, har precis haft engelska nu så nu blir de matte en timme innan lunch. börjar på ett nytt kapitel i dag tror jag. usch, men skönt att de förra är över för de var vidrigt. äntligen, slutar skolan nu för typ 15 min sen :) hade projekt, mitt huvud är helt tomt nu alltså, orkar inte ett skvatt mer. skönt att sätta sig på tåget och sova en lur innan jag ska bli fin i håret :) sen blir de skolan i morgon igen, så upp vid halv 5 med runt 12 minus ute om de är lika i morgon som de har varit tidigare i veckan. Efter skolan får vi se vad som händer. ljusdal? Gävle?
men nog för mig för nu tänker jag dra mig ner till tåget.

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0