30 december

väldigt tidigt jag skriver nu, men jag har nyss kommit hem typ :)
Vi åkte ju som sagt tåget hit i går vid 18 från ljusdal. väntade på station ett tag och sen blev de lägenheten
med några till, trevlans, sen gick vidare till "olles" :) väldigt tråkigt, så anna och mathilda gick hem tidigare, medans jag stannade kvar :) tråkigt, men sällskapet var ju trevligt :) så nu har jag äntligen fått tagit av mig skorna och ätit lite sussis köttfärsgryta, smaskens.

nej ni, nu blir de sängen, skönt att få lägga sig äntligen, ont i fötterna......
sov gott (:

Så klockan är lite mer just nu än tidigare jag skrev. Iaf så har jag kommit hem till ljusdal nu efter en stunds shopping och tåg som var försenade :/ men vi kom hem tillslut och är nu helt slut. ska åka iväg och städa och sen blir de nog sängen tidigt som de känns (:

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0