6 december

Nu har jag vaknat och gjort mig klar för ännu en dag.
winnerbäck igår var bäst. BÄSTASTE LASSE ni vet (: Kom hem runt halv 11-11 så då blev de kortspel och mys.
sen sovning, längesen jag sov så här länge nu, otroligt skönt var de iaf.
nu frukost och sen ska vi iväg på match. senare får vi se vad som händer (:

hemma igen efter en lång promenad. ingen match blev de. hitta inte in dit det var och jag får inte träffa dig heller ♥ passande söndag att jag nu sitter här själv i min lägenhet. men kanske ska ta tag i pluggandet då?
eller kanske sova.

otroligt skönt, sov runt två timmar nyss :) så nu är man utvilad igen, kvällen kommer jag spendera med massa plugg :/ sen en tidig kväll. ska träna för böhling i morgon, hoppas de går bra :) sen på kvällen får jag se vad som händer om jag stanna kvar på clinic eller om jag gör något annat. sen på tisdag är de praktik :) längesen jag var där i lingbo nu och bara två veckor tills jag ska passa allt där med när dom åker till london :)
Nu ska maja snart sova, god natt alla ni som läser :)



ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0