8 december

Ingen skola utan praktik idag. en otroligt lugn dag faktiskt. jag fick sovmorgon till 8 så då gick jag ut till stallet och hjälpte anna lite innan jag kantrade ut på zappo, lagomt ont och tött i benen jag kommer ha i morgon. han fick sig också ett litet fuskbad så han stod inne ett tag tills jag ridit nicki. Anna åkte iväg och uträttade lite saker, så medans red jag nicki och gjorde fins i sadelkammaren. en behaglig ridtur på nicki trots allt. sen blev de lunch för oss tvåbenta när anna kom hem och sedan för de fyrbenta ute i hagarna :) Efter lunch fixade vi de sista i stallet och anna visade mig lite foder och gick igenom lite tills nästa helg då jag blir själv. men de är så svårt att säga nått. beror helt och hållet på vädret. men nu hoppas iaf jag att det blir lite käle i backen, enklare allt skulle vara då. men de får vi väl se. lite snö skulle inte heller skada. sen gick vi in åter en gång då detta var klart och jag packade ihop och tog tåget till gävle igen.

blir lite plugg i kväll och städa lite i lägenheten. I morgon är de vanlig skoldag igen. projekt fram till lunch och sen hoppning :) kommer till stan vid 5 igen ungefär så då hoppas jag kunna få träffa personen hemlig :D men nu ska jag ta tag i pluggandet på riktigt och försöka få i mig lite mat.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0