F,L,S :)

Gud va fort en helg går. redan söndag.ska skriva lite om min helg nu, läs eller inte. välj själv.

Fredag.
Praktik.. åkte hem en sväng och städa och åt lite sen upp till Letsbo igen :) for till farmor och farfar först sen så åkte jag med sparken till Margit och var med henne :) spela kort och hade trevligt. sedan tog vi skotern till farfra och farmor min och fika och titta lite på let´s dance. sen så sov jag där.
  

Lördag.
Vakna upp i Letsbo först sen s¨kom Göran och hämta mig, åkte hem och bytte om bara sen så for jag upp till stallet med Anna som då inte var frisk. När jag kom hem så åkte jag.göran och Affe lite skoter, skojigt. sen så fick även jag köra en bit :) På kvällen blev det fin middag och mys med familjen bara :) 
     

Söndag. 
Den här dagen fick jag lov att åka upp till stallet själv. bara tok med flickorna Larsson..
 Men det gick bra, mocka och så där och sen tog jag en tur runt myren med Mac :) sen blev det lite städning i stallet. att det kan vara mycket roligare och städa där än vad det är på mitt rum, men nästa helg får det bli storstädning även där, det kan behövas :) Ska åka ner till Ljusdal en sväng nu, sovninghos mormor och morfar i natt. Plugga på nu Mathilda  så tar vi oss en promenad senare :)
Bara en vecka kvar till lov nu med, massa ridning kommer det att bli kan jag lova, och en hel del promenader upp till stallet om jag ens ska komma upp. Hoppas på att åka med pappa ner till Linköping och att jag sedan åker vidare till Vadstena och hälsar på Margit, skulle varit underbart :)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0