Fredag & Lördag.

Fredag.
Praktik på dagen, ficka stallet och red sedan ut en sväng.
kvällen blev hur bra som helst även fast planerna ändrade sig lite. Åkte ner till Stina en sväng och umgicks med henne och Mathilda, efterlängtat, så då blev det myys med dom. :)

Lördag.
Vaknade runt halv 11, grattis till mig som kan sova länge igen, vakna ju alltid super tidigt förr. mammsen och jag åkte ner på köpingen och handla lite och sedan fika :) mamma är bäst :)
Kom hem och sen körde plastis pappa upp mig på skoter till stallet, kuligt att åka lite. var där och red ut en sväng på macis :) sötisen själv.
Åkte hem och käka lite och sen följde mamma med mig och städade på ede gården som jag inte gjorde i går.
Fick lite massage ut av mamma tills hon upptäckte att jag har nån slags infektion i ena halvan utav ryggen :/ nu när jag tänker på det så gör de ju faktiskt riktigt ont. jag som trodde det bara var tränings värk. så nu blir det till att vila, får inte åka upp till stallet i morgon heller :/  sur. På kvällen har det bara varit mys med familjen. och mer retsam än min lossas pappa får man leta efter ;) 

Söndag. Bara vilodag hemma sen på kvällen åker jag med syster och hennes kompis till gävle, dom ska praktisera på måndag till Fredag, så tomt i min lägenhet kommer det inte att bli. förstår inte riktigt hur vi ska få plats.? fyra stycken i en liten 1:a  ;D

 
Hejsvejs. <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0