Måndag.

Måndag och en ny skol vecka :)
Den här veckan blir det till att leta fakta som ett as angående fallet katastråf, ska jag vara värlig vet jaginte riktigt på vad vi ska söka. Nästa tisdag är det iaf skrivning om det på skolan.
massa arbeten som ska in nu.  tur jag har sådana bra kompisar :)
jag har även fått lite svar på det jag länge sökt efter i dag, tur det finns kompisar som man i vanliga fall inte träffas så ofta men ändå har bra ord att säga en som får en att kämpa vidare.

I morgon blir det stan med Emma :) på kvällen vet jag inte rikitigt, skicka in sagan och leta massa fakta om fall ett. :)
Hoppas även på besök nästa vecka från Agnes och två av hennes kompisar som har praktik :) ni är välkommen :D

<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0