Måndag & Tisdag.

Måndag.
Så har måndagen gått. Vaknade hos mormor och morfar, gjorde mig klar sen skjutsa morfar mig till tåget i lite panik ;) vi blev lite sen. två timmar på tåget en måndag morgon är inte allt för kul men jag överlevde.
Sen blev det skola hela långa dagen till klockan var tre. hade skrivning på fall ett med. hoppas på att det gick bra. Sen hade vi lite matte och engelska och vem hade tur och fick hämtning på skolan i dag då? jo om inte lilla Maja. pappa jobbar i gävle i veckan så han hyrde in sig i min lilla bostad :) haha.
Blev lite plugg och tvättning på kvällen annars hände inget spec. :)
Sov gott.

Tisdag.
God morgon.
Just nu sitter jag här och känner att ögon är på väg ner. riktigt trött. men skjuts till skolan i dag, viken tur man har. Det är inget man får varje dag här i Gävle.
I dag vet jag inte vad som händer. matte,engelska kanske? någon som inte lyssnade i går vist ;) dags att lämna in artikeln i dag med. I dag kommer det stora testet, hittar Maja i Gävle? ;)
Ha de så bra i dag, dags för mig att åka snart.
Snart lov är det med :D

Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0