Onsdag :)


Riktigt trött jag var i dag när jag vakna då, skulle lätt kunna ligga kvar i sängen. jag ska gå och lägga mig tidigt ju när jag bor själv, bättre nästan och bo hemma när nån säger till en att gå och lägga sig, men vem höll mig vaken då tro? ;) hihi. fast de är lugnt (: redan onsdag i dag och i morgon åker jag hem, börjar känna mig lite mer hemma nu. Ridskoledag var det i dag igen då. känns som om jag är på rätt väg nu iaf, skönt när det går framåt. hade lite framdelsvändningar och markarbete i dag, bomövningen var verkligen bra för mig. vändningarna gick super :) I kväll ska jag bara ta det lugnt och tvätta lite + plugga. härligt att ligga i fas med det man ska göra i skolan, var ju inte så ofta så i den tiden på vintergatan. men shit vad jag saknar klassen <3

i morgon blir det först skola och sen det förbaskade jävla demokratiprovet, kan inget har gått för lång tid så jag har glömt typ hälften.. men det får gå som det går. med 4 tåget åker jag hem, skönt att komma hem en sväng men på fredag efter praktiken tar jag återigen tåget till Gävle för att gå på bio med raggar Bella och idé Emma och Bellas kompisar vem dom nu är :) det blir trevligt de :D Lördag morgon åker nog jag hem i skaplig tid skulle jag tro, måste hem och hinna rida en sväng oxå ju :)

Jag har kommit över spärren och jag vet nu mer och mer vad jag vill och inte vill. ett bra tecken, men tiden får visa vad som händer.
Funkar mer och mer hemma nu med, jag lämnar nu det bakom mig och ser bara det positiva. skönt att nästan allt har rett ut sig.
en väldigt tråkig sak är att jag nästan aldrig hinner träffa vännerna hemma i Ljusdal, alltid kommer det nått ivägen när man har pratat om det. Men det ska bli ändring på det. jag lovar (:

Lycka upplever den som är lycklig  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0