Tisdag.

Nu är det så här att jag fattar inget utav att göra om designen, så ni får stå ut med det som är så länge tills jag fattar mer (: haha.. någon som vill hjälpa till kanske? säg bara till ;D Maja ropar på hjälp!   designen går framåt med lite testande hit och dit. fattar inte så mycket utan jag bara gör. bra jobbat.

 ha precis haft hörförståele i engelskan.. shit. så nu blir det matte som gäller, börjar fatta mer och mer i den nu med, äntligen :) jag hatar verkligen algebra och ekvationer.
I morse när jag var på väg till skolan fick jag ju skjuts, så ser jag att buss 1 går förbi mig fast bara på vägen "neranför"  :D så nu kan jag åka den med.. inte alls långt från mig ju, bara gå upp från en liten backe och så framme :) den går ju lite oftare också. så nu är Maja glad :)

jag hatar buss 1. jävla surgubbe till chafis, men jag våga iaf testa den i dag. jag håller mig nog till buss 12 :) Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0