Tisdag.

Ännu en dag har tagit sin form och börjar lida mot sitt slut, snart är det ju lov om det fortsätter i den här takten, härligt.
Dagen har varit helt okej :) ryggen börjar nog till och med bli lite bättre, inte tagit nån ipren i dag är jag lever än, hoppas det bara blir bättre och bättre nu så jag kan rida i morgon :D  Hoppning..

 Har gjort klart hästens beteende nu med, ska bara läsa igenom och så. har även kommit en bit in på fall ett också, fattar mer och mer om  jag säger så, det gjorde jag ju därimot inte igår. haha.
På lunchen hade vi mer än skoj om jag säger så. Vi tog bellas sjal och binde den runt emmas ögon, så ledde vi henne till skolan, fast vi tog en liten extra sväng med, på drottningsgatan och så, undra vad dom tänkte, tog en sväng in på station gjorde vi med ;) haha.
har jag sagt att jag hatar algebra och ekvationer? men det gör jag iaf... :/ 
I kväll blir det massa plugg sen ska jag försöka komma ut en sväng med, ut och kolla läget ;P hihi. 

Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0