Torsdag :)

Tjo Tjo..
Torsdag i dag, demokrati prov och jobb med projektet, förstår inte riktigt vad vi ska göra och skriva men men.. Provet i dag gick väl helt okej, hoppas jag på iaf, gjorde även två egna frågor som jag svarade på.. man får inte vara dum, och jag har kommit på att jag inte är så dum som jag kanske verkar vara. x) 

På matteprovet (statestik) fick jag VG - hatar när dom skriver ut - och + de syns ju ändå inte i betyget, men jag är nöjd.
Kommer även hem lite tidigare i dag än vad jag tänkt. nämligen 2 timmar tidigare :) härligt. blir pluggning när jag kommer hem, skicka in sagan och arbetsmiljön :) skönt att bli av med det. 

Ingen bio på fredag blir det :/ tråkigt. kanske ska hitta på något med Emma ist :) annars är det kanske någon som vill hitta på något? :D

Kanske skriver mer sen.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0