Torsdag

Härligt med lov :D det som är mindre härligt är att det inte är nån som har lov samtidigt som mig här i Ljusdal :/

Riktigt skönt med en slapp dag bara :) åkte upp till stallet runt ett och mockade så det var klart när hovslagaren kom.
 Vilka fina hovar hon fick nu millan, hon som ska iväg på träning hela helgen :)
även jag red ut en sväng i snövädret med Millan. shit va med snö det har kommit alltså :o :) men som tur är är det inte kallt. åkte ner till köpingen med mamma och handlade efter maten oxå. så nu blir det bara till att ta det lugnt tror jag. ska försöka vara duktig att gå ut och gå med men absolut inge kul om de ska snö som det gör nu.
vid 20.00 blir det klippning med som kan behövas, fast ska inte ta bort allt det slitna för då gör det så att jag blir så gott som flint. haha. och bli inte brydd om ni ser mig i lite längre hår framöver, för nu blir jag seriöst galen.
Jag lovar att designen ska bli bättre. Jag har inte haft tid och så fattar jag ju typ hälften med ;)

- det borde finns nått sätt  som kan få det att gå framåt, men det blir kompliserat <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0