Hemma efter äventyret.


Maja på resande fot.
Nu är den lång långa resan över. åkte ju som sagt till Vadstena i Måndags och tog tåget hem till Ljusdal själv i dag.  Det gick bara bra, det var jätte lätt att hitta i både stockholm och linköping. så nu klarar jag av det med, man ställer sig för utmaningar hela tiden vart man än befinner sig. men resan har varit väldigt rolig + på den :) Margit visa mig oxå stan och stor var den då inte. hihi.. trevliga och väldigt roliga klasskompisar och kompisar har hon med ;) vilka kommentarer alltså. Haha ;D lite långt dit ner för att göra resan lite oftare, men men  ;) dock lite synd av en anledning men den behöver vi inte ta här och nu.

Du har nog visat mig vad kärlek är
allt vad den innehåller och bär
Jag önskar du vore här nu
För du är den jag håller kär


I morgon blir det stallet hoppas jag på. får se vilken tid det blir. och nu blir det tv och sen sova, riktigt trött faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0