Onsdag.

Så var det onsdag  och ännu en dag närmare lovet :D
Ridskole dag i dag som vanligt, hoppning var det på pogramet och det gick bättre än förväntat :D och vet ni? hon sa INGET om mina hälar på hela lektionen, äntligen säger jag bara :)) blev lite stressigt på slutet men vi hann. tog bussen hem och nu ska jag bara ta det lugnt. sovmorgon i morgon till 10 med om man inte ska göra provet.
I mrogon åker jag hem, blir massa grejor med sig hem nu när det blir lov men det ska bli super att vara ledig en vecka :)
Så på Måndag bär det av mot Linköping och Vadstena till den bästa :) åker med pappa dit när han ska jobba och sen visar det sig när jag åker hem, antingen på Tisdag eller onsdag med pappa. ska bli så skoj att åka ner och se hur hon har det.  sen resten av lovet kommer nog jag att tillbringa dagarna uppe i stallet. :)

Jag är ju verkligen bra på att kolla tåg och sånt, (INTE) xD men det blir perfekt :)

Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0