En helt vanlig onsdag.

Jag vet inte vem jag kan lite på längre, känns som om alla är emot mig och trycker ner mig bara mer och mer. Jag orkar inte mer nu. förstår du inte de? Trodde du hade fått de förklarat för dig redan men tydligen inte.
Var de kanske inte jag som fixade det här till dig? men de tänker du förstås inte på. Du känner tydligen inte mig riktigt som du borde göra, men nån gång inser väl du att du har faktiskt fel. Men gör som du vill. jag bryr mig inte, tyck vad du vill jag bryr mig inte. jag är hellre själv, för du vill ju inte med mig, de är tydligt.


Det är dig jag håller kär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ähm okej?

2009-01-15 @ 10:51:26
Postat av: Maja

vilken söt häst :D

2009-02-01 @ 12:11:12
URL: http://onlymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0