Lördag.

Ja ännu en dag har gått.
dagen har verkligen gått fort fastän jg gick upp klockan 8. åkte till ede och städa som jag inte gjorde i går, ångrade mig verkligen när klockan ringde i morse. men men åkte dit och städa gick sen ner till pappa och gjorde mig klar för skridso åkning med bästaste margit :) otroligt kul och se henne efter ett antal veckor. hade lite kul och åkte där sen kom anna och titta vad vi hade för oss med. gick åter igen till pappa med anna och åt lite sen åkte vi upp till stallet :) tur vi åkte när vi gjorde de, hästarna var alldeles galna när vi kom sprang och sparka mot varan sen träffa Nancy rakt på stolpen och vi hör ett knak, bara att springa dit, tråden och allt bara flög tack att inga hästar smet hade ingen lust att jaga dom vill jag mena. ridturen var great, red runt skroten mötte även en skoter tack och lov så krocka vi inte men de var nära. :P
fixa lite i stallet efter vi ridit och väntade på skjuts hem.  åkte till mamma och åt god tackos. sitter bara här nu och väntar på att jag ska få gå upp till anna så ska vi köpa godis :) sen blir de film eller nått med henne. tur hon är så städ villig och städar hennes brors rum så vi får titta där inne :) 

I morgon blir de nog stallet och även lite mys med underbara Mathilda som jag inte har träffat på ett antal veckor, verkligen viktigt att vi träffas nu. mys. <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0