Måndag.

Söndag. Tolknings time :D Anna och jag tog med oss skidorna upp och tolka lite efter Korven, riktigt kul. Synd bara att det var lite för mycket snö. Kommit massor hemma nu och just då åker jag till gävle där de nästan inte finns något alls.
På kvällen åkte jag iväg för att få massage. fått de i julklapp. :) skönt...





Måndag.  Så var det dags för skola igen. I dag hade vi bokredovisning muntligt, kunna nog ha gått bättre tror jag (=
Fast lunchen var ändå bäst.
Jag- fast nu mera är han bög.
Emma- död?   Haha. det är ni som gör min dag bra :)
Jag har ju ocksågått och blivit stor flicka som åker buss både till och från skolan nu :) hihi.
Nu på kvällen har jag bara varit hemma och tvättat och pluggat lite matte, har matte prov i morgon på statestik delen. hoppas det går bra bara (:

Blev så glad i dag när jag satt här vid datorn och allt var tyst plötsligt hörs ett knarr i dörren och gissa var det var? jo ett brav från bästis Margit. du är bäst och jag behöver dig verkligen <3
puss på dig.                                                                                                                                                                            


Kärleken går dit den vill, men inte dit den borde  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0