Onsdag.

Hej hej. dagen har varit helt okej bara att jag har frysit en hel del :/ inne på skolan på förmiddagen och hade ett litet test (hästkunskap) sen prata Molly om ryttartestet, och de ska vi få göra på ett projekt som kommer längre fram.shit. Åkte ut till Lervik efter lunch och hade undervisning där i form av att sitta på läktaren och kolla på när dom longera och visa massa hur man skulle vara klädd till hur hästens utrustning skulle vara och se ut. en del åkte in igenom ena örat och ut genom det andra. ;) massa saker som man inte har tänkt på tidigare men som man kanske ska börja göra nu då.
stod sen och vänta på bussen jätte länge, varför ska inte buss 1 gå förbi mig, SUR. haha.
Men kom hem ändå till slut. laga mat och titta på oth, bäst bäst bäst :)
Nu sitter jag bara här och har verkligen tråkigt och känner mig för den delen helt ensam vilket jag också är men de är inte kul längre. kan inte nått hända och allt som har varit bara försvinna?  Jag  vet inte vad jag vill faktiskt men jag vill inte att det ska vara så här iaf..  jag tror jar vill men vet inte riktigt om jag  vågar, jobbigt. vet ju hur du känner men vågar nog inte riktigt vara där du vill att jag ska vara.
I morgon är det torsdag och vilket innebär skola igen och hem färd :D längtar, och fredag är man ledig med, undra vad man ska hitta på då ra? :P någon som har lust att hitta på något kanske?

Nej nog med deppandet nu. blir inte bättre ändå har jag kommit fram till. måste bara få prata med någon känner jag.  
hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0