20 juli 2009

Så, nu kan jag skriva lite och skriva av mig, var ett tag sen nu.
men iaf så kan jag börja när vi var i furuvik, vi hade otroligt skjoigt (: jag och sofie åkte en massa karuseller med småttingarna, men vad gör de, kul hade vi, fast de var lite pinsamt att inte mina ben fick plats i en utav dom så fick ha dom utanför, haha ;)

sen åkte sofie och jag även radiobilarna (: krock. men så rädd som hoon var blev det inte något annat än de och typ spöktåget och såklart blev de även hedenhös, men dom hade tagit bort allt sånt med de gick iaf att åka runt i en tunna ändå :) lagomt trött när man kom hem, var in till min lägenhet och lämna lite grejor med :)

dagarna efter de har det inte varit nå speciellt, en massa turer upp till stallet iaf :)
för några dagar sen gick de riktigt bra faktiskt och lika i går med då vi hoppade, 95 cm var det då alla gånger, kanske till och med en meter :) och tänka er att det är även mitt rekord och jag tog de med millan, kan de bli bättre? :) jag är så otroligt rädd vid höjder men ändå så är det så otroligt kul med hoppningen :D
jag ska bli modig...


jag lovade ju att ni skulle få se lite bilder sen vi var upp och red shettisarna och de ska ni få.. bara att mamma har dom på sin kamera, de kommer de kommer (:

i går var jag även med anna till ella-karin och red med henne, otrolig härlig galopp hade han med tanke på att han har varit före detta travhäst :) efter de brummade vi upp till kurrbo igen, då det blev lite tömkörning med mac, vår tolkhäst till vintern kanske då korven säkerligen inte orkar, gammelgubben <3

I dag blir det städning för mig som gäller, städa lite smått i går men de syns fan inte. ska göra klart i dag sen så blir det nog stallet om de inte spöregnar som de gjorde nyss.



ha de bäst <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0