20 juli x 2

regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn.

jag kan inte säga annat, har regnat istort sett hela den, med kanske ett uppehåll på 5 min.
tråkigt, jag vill verkligen ha sol och bad väder nu :)

annars har de inte hänt så mycket i dag, städa rummet så nu är de fint med. långt mellan gångerna det händer att jag städar men när jag väl gör det så blir det bra :)
sen på efter middagen så var vi iväg till frida,patrik och ungarna och grattade frida som fyllde år, grattis till henne :)
har annars inga planer för kvällen. jo föresten, la ut en annons nu i dag om att bli medryttare på någon häst i gävle nu till hösten och har redan fått ett napp som verkar toppen, får se hur det blir  :)

men nu ska jag iaf gå och titta om de finns något bra på tv, de är väl beck snart va? :)


ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0