23 juli 2009.

kom precis hem från stallet nu :) red Millan på volten och själv tycker jag det gick skapligt, bara att hon hela tiden vill in till mitten i vänster varv och förut som de hela tiden var höger men de ger väl sig :)

skulle även hoppa några hopp på nancy som anna först red på så vi bytte häst ett tag, nancy som inte har gått på volten på hur länge som helst skötte sig bra men blev väldigt trött, men de är förståligt. och så till när jag skulle hoppa henne. jag red mot hindret men hon stanade, red mot hindret men hon sprang förbi, tredje gången la jag till pisken och vi red mot hindret, piska till henne en gång men han inte mer än göra de så kasa hon av mig, där landa jag.. :/ men de gick bra, väldans ont i ena axeln har jag nu men men. så nu har även jag ramlat av en gång på väldigt länge, om man inte ser på den avramling jag gjorde i går men millan, vi red barbacka och galopperade men jag fick inte stopp på henne så vi red förbi både anna och moa och sen bara gled jag av och hängde runt halsen innan jag till slut föll till marken.

ojoj, men väldigt kul har vi iaf :) anna och jag var även upp till stallet i går kväll och longerade banzai och tömkörde mac. gick bara bra de med. sen skulle vi ta ut shettisarna, och de sluta som de sluta men vi får skylla oss själv. tänker inte berätta vad vi gjorde mer än att de blev farligt. men visst hade vi otroligt kul anna? :D

har jag berättat att jag ska till lingbo och kolla på en hästgård på måndag, där jag kanske ska börja vara till hösten och hjälpa till och så :) så dit åker jag på måndag och sen på kvällen blir de kurrbo en vecka eller lite till med husvagnen :)

I kväll är planen att åka upp till farmor och farfar, kanske träffa på margit, ska ringa henne nu :)
vi hörs, ha de bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0