24 juli.

otursdatumet för både anna och mig tror jag...
är det nån som är dum så är det väl jag.?. varför ska jag vara så klantig hela tiden och göra bort mig, fast det inte var tänkt så och absolut inte tänkt till just dig, som de nu hämnade hos. fan.  

Mer uppdatering kommer :) ska iväg till gävle nu i kväll med mathilda iaf, myys :)
kvällen i går blev som sagt myyys, blev först en äcklig kebab inne i stan sen vidare hem till mig, satt uppe till 12 för att titta på nån film som började då, helt okej, men visst finns det bättre, somnade runt halv tre men lika pigg ändå när klockan väcker oss vid 9 :/ 
sen blev de stan till fyra då tåget tog oss tillbaka till ljusdal. handlade iaf en jacka och leggings och en luvtröja :)

åkte direkt upp till stallet och red med anna och moa, nästa vecka blir de campning där uppe med husvagnen (:


ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0