26 juli 2009

upp å hoppa x 10 är vad man får av moa en morgon som denna. men men, kanske är tur så man kommer upp någon gång. iaf så har jag precis gjort mig klar och ska hänga med till sjöbo med moa och mynta nu och själv så tar jag med mig millan och kör lite dressyr medans dom kör hoppning, fast kanske blir nått skutt för mig med, de gick ju iaf hyfsat förut, om man bort ser från dom gånger hon sprang på sidan, fast tror nog ändå att hon föredrar dressyr eller western.

ha de bäst så kommer jag väl hem någon gång under dagen, har ingen aning om när de blir <3

Så nu har jag kommit hem, en lång dag blev det, allt tar längre tid än vad man tror. jag är iaf jätte nöjd.
allt gick bra, bara det att hon sprang förbi en del hinder när vi skulle hoppa, men när hon väl hoppa kändes de riktigt bra faktiskt :) kul var de iaf. hoppa endast 80 cm då hon blev allt tröttare mot slutet och inte alls villa vara med på noterna, börja backa och hade sig, med de gedde sig till slut och jag fick över henne på ett litet kryss hinder. galoppen funka riktigt bra den med hon gick stadigare äv vad hon brukar kändes de som, sen hur allt såg ut är en annan femma.

Var tänkt att husvagnen skulle upp till kurrbo i dag/kväll men det dåliga vädret stoppar allt, så den får komma upp i morgon kväll ist. för klockan 10.10 sätter jag mig på tåget mot lingbo. ska dit och kolla på en verksamhet/stall eller vaad jag nu ska kalla de för, ska ev börja vara där till hösten eller om de blir tidigare, visar sig i morgon hur allt går.
jag är iaf nervös, tänk att sätta sig på ett tag till en ort/by som man aldrig varit till förr och sedan hoppa av där och leta efter nån man inte vet hur ser ut. lite nervöst är de. med de ska nog funka bra.

men nog för mig i dag <3
ha de bäst.

fick bli några bilder på millan nu, eftersom hon är helt klart sötast <3  (bilderna är sen tidigare i sommras och en sen western träningen i delsbo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0