auktion

men inget köp.  som sagt så blev de auktion med margit i dag (: så träffa vi även på mormor där, så roligt att alla kallar henne mormor, fast hon är bara min. mormors antik. de kommer nog därifrån och hon lyssnar nog bara till mormor nu som de låter, roligt (:

så mitt så kallade nya liv har börjat., redan klockan 8 vakna jag i dag första gången. 
nu åker jag upp till farfar och farmor en sväng och sedan upp till stallet för att tvätta mac. hoppas de finns något att göra nu så han blir bra. 
Har precis kommit hem från en cykel runda runt sillerbo, skönt att komma ut en sväng och bara vara för sig själv och tänka eller varför inte tänka på något alls? skönt vare iaf. snart stallet och sedan ska jag åka till ljusdal och hämta agnes :) 

så, nu är jag hemma. var upp till stallet och tvätta mac och så. sen åkte jag hem till anna och lämna en jacka som hade glömt i stallet sen äntligen ner till köpingen och hämta agnes, väldigt kallt var de iaf, burr. 

ha de bäst.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0