bara om min älskade väntar

jag bara älskar den låten :)
just nu sitter de fem flugor uppe i högra hörnet på min skärm, ett tecken på att vi har massor med flugor :o har tröttnat på detta nu. se flugor, de bara vimmlar om dom,vilket ställe jag bor på.

men ska nu försöka skriva några rader, blev ju inget i går.

i går blev de först en sovmorgon till runt 11 sedan åkte jag upp till stallet med anna, moa ringde så hon kom ocskå upp och red en sväng med oss, men som vädret var så red vi inte länge innan vi var rädd för regn och vände om.
åkte hem och duscha och så sen kom anna, vi tittade på film och sedan hade allmänt roligt. fan, filmen, den som mamma skulle få ta ner till köpingen :o nu måste jag åka ner själv troligen :/ hoppas någon ska ner sen igen.
trevlig kväll iaf.



jag gillar sovmornar, sov till 12 i dag, underbart :D
ska upp till stallet i kväll och träna millan på volten sen får vi se vad som händer :)
någon som vill hitta på något kanske? jag vill färga mitt hår och jag vll ha längre hår, hatar de som det är nu.
någon som vill byta?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0