den 7 juli 2009

Gävle hela dagen läng.
Åkte tåget med farmor,farfar och agnes till gävle idag. dom sulle låna min lägenhet så då passa agnes och jag på at åka och handla (: de blev några inköp iaf, bland annat två tröjor,linnen, ett par jeans leggins,troser och lite smågrejer :)
kul med lite nytt i garderoben är det iaf :)

titta nyss på en film och de blir säkert en till innan jag somnar med, tur att jag får låna systers bärbara dvd så kan jag ligga i sängen och varför inte somna efter en liten stund? :)
i morgon blir det iaf städning av rummet så de blir snyggt och sedan stallet om vädret håller i sig, hoppas på de, ska kanske ner till köpingen med agnes med, får se vad som händer..

Jag vet inte vart jag tar vägen snart, allt bara snurrar och jag vet varken ut eller in eller nånting längre.
skule så gärna villa veta nått och först och främst vad jag själv vill. Även om jag nog redan gör de så känns de osäkert.
det är faktiskt dig jag tänker på när jag skriver detta, men när får jag något svar tillbaka? 
Jag orkar inte kämpa längre, de får bli som de blir, iaf som de känns nu. men dom tankarna och funderingarna hinner ändras många gånger på bara en minut kan jag tala om ♥


    

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0