den första juli

Nu åker jag iväg på jobb, därefter blir det stallet (:
skriver mer när dagen lider mot sitt slut och då jag har tid vill säga.


vilken dag. stress hela dagen närmare bestämt.
jobb först och sedan blev de ridning med anna och ronja (:

sen blev det hem och tvätta shabrak och sedan iväg ner och handlade. skulle åka till farmor direkt men vi han inte långt innan linda ringde och sa att vi skulle upp med hästarna (: så hem med maten och sedan till stallet och packa klart grejorna och sedan lasta hästen, gick faktiskt bra, hon gick in på första försöket, lyckat :)

sen mot letsberg och efter de blev de äntligen moppefärd till letsbo med packning och mat, otroligt att vi fick upp allt :o
eller vad säger du anna? bilarna vi mötte borde tro att vi var helt dumma i huvudet, eller de kanske vi är med? ;)
men nu tror jag faktiskt de blir sängen. ska upp i morgon och släppa ut hästarna sedan en ridtur innan mockningsdags.

och har jag inte nämt de, så gör jag det nu. nu blir de träningsläger med millan i 3 dagar :) 

 

nog för mig för denna kväll, god natt.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0