fan vad

less jag blir på allt och alla nu.
varför kan du inte bara säga sanningen för mig direkt?
ist för att ljuga som du just har sagt att du gjort för mig men inte för ..... inga namn namda..

Kan du förklara det för mig? säger du de du sa till ...... såklart att jag slutar om de nu är de du tycker.
jag tänker då inte ödsla någon tid på detta om deär  så du tycker, ja då finns inget annat att göra och de är jag ledsen för
jag förstår inte att jag inte har märkt av detta tidigare, jag borde ha fattat att det inte var så bra som du har sagt att det har varit.. och det jag blir mest less på att jag får veta det från andra håll än av dig själv.

nog för mig denna gång, ska nog gå och lägga mig framför en film nu innan jag blir ännu surare på dig..
jag vet att jag inte borde ta de för hårt, men de gör jag. mest för att du inte säger sanningen till mig.


</3

Kommentarer
Postat av: mathilda

vem och vad är det du skriver om maja?

2009-07-09 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0