Måste bara meddela .....

att jag hatar att skiva dessa rubriker..

skön dag har de varit i dag.
Vakna runt halv 11 men låg kvar i sängen och titta på film tills klockan var närmare halv 1, insåg
då att jag måste kliva upp och göra mig iordning, sedan blev de stallet till framåt 4. 
Ska ev också följa med linda till strömsholm med mac på söndag, hans ben/knä eller va det är, är verkligen inte bra. så frå se vad som händer framöver med han :) blir borta från söndag till måndag då, så en natt borta. men som vanligt inget bestämmt ännu. men hoppas hoppas hoppas.

när jag kom hem vänta en pizza på mig och sedan följde jag mamma ner på köpingen för att handla lite.
och sedan var de film time. vi hade iaf tur med vädret igen, den var helt okej den med :) och tillsammans med filmen så blev fötterna glada av ett litet fotbad, uscha vad jag ogillar fötter egentligen, även mina egna.
nog om denna dag.

Jag har bestämmt mig för att vända på dygnen igen, tillbaka till de som varit förr alltså, de går inte att vara vaken till framåt 3 på nätterna och sedan sova bort halva dan, varför har jag börjat med de? men ändring på de och äre sommar lov så är de :D




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0