nittonde juli.

Förlåt för den dåliga uppdateringen men nu är de så här att här där jag bor har det varit dåligt väder och där med åskat och regnat en massa så datorn har varit urdragen en hel del och sen så i och med det blev de nå fel på nån mast till internett så de är precis lagat, så i morgon lovar jag att jag skriver mer om furubik och allt som hänt dom här dagarna :)

måste bara tala om att jag var och red i dag mad anna och moa och somvanligt är nancy svårfångad, men ist så hade anna lektion för moa och mig, så vi hoppade och hade roligt. riktigt kul med millan faktiskt, hoppade väl än 95 cm - 1 meter iaf :D en massa ++++ för de.

skriver mer i morgon.
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0