regn regn regn.

Vilket jävla väder vi fått i dag är det enda jag kan säga.
först vakna jag av att de var strålande solsken ute och tänkte nästan hoppa upp och ta mig en promenad men jag hann nog inte ens tänka klart tanken för vipps så sov jag igen och när jag vakna runt 11 igen så bara ös regna de :O sen kom världens muller. så så har det varit hela dan hos oss. 
 
så vi beslöt oss för att åka till lill babs cafe och fika lite och sagt och gjort gjorde vi det :)
sen tog vi bilen över till färila och till stocksbo där det var djurens dag. sööta kaniner hade dom där iaf.
så vi har nästan nyss kommit hem, ska göra oss klar och äta lite sen sticker jag mamma och affe upp till stallet. affe vill ju så gärna se de små shettisarna + rida lite, så de måste han ju bara få göra då :) jag kan ju inte säga nej så han börjar med fotboll. vem vet han kanske är sveriges bästa hopp eller dressyr ekipage om några år eller kanske många år. men vem vet ;)

ska bara säga att i morgon åker familjen - agnes till furuvik på en mini semester :)
ska kila iväg nu men vi hörs senare så får ni nog även se några bilder på den blivande ryttaren ;)

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0