tionde juli 2009

Vilket liv jag egentligen har.

så här har dagen sett ut i dag och har även gjorts i några dagar nu.

Jag vaknar upp runt 12 och inser hur trött jag är.
sätter igång en film och ligger kvar i sängen ytligare en timme ungefär.
går ner och äter frukost och tittar på tv en stund, tar reda på alla kläder jag har överallt och sedan kollar jag en sväng in på datorn.
 går och lägger mig i sängen igen och tittar på ytligare en film.
sen har hela dagen gått och det blir middag och sedan datorn ytligare en stund blandat med tv.
ytligare en film sätts igång och jag somnar samtidigt till den, brukar bli runt 2 -3 någon gång.

usch, kan de bli mer skrämmande om hur en dag ser ut. nu får de bli ändring på detta..
mitt nya liv börjar i morgon.. (: men de är faktiskt inge kul att vakna upp och se att de regnar, depp depp och åter depp blir de då och man orkar inte göra nått. men dom har ju faktiskt visa att de inte ska bli något regn i morgon iaf så får hoppas på att de stämmer :)

moa hörde av sig om jag villa komma upp till stallet och rida en sväng i regnvädret och dum som jag är säger jag, - ja jag kommer snart :p orkar inte med mig själv, men de kanske var tur så fick jag rensa tankarna lite. och så mycket regnade de inte och inte helt fel var det med jordgubbar och glass efteråt heller  :D
sen ringde margit och hörde om jag inte skulle med på auktion i morgon, vilket känns lite tungt med tanke på att jag gått upp runt 1 varje dag nu och så helt plötligt ska jag masa mig upp vid 9 :/  men de går säkert bra, bara de är fin väder.
och som jag skrev i tidigare ska jag ju börja mitt nya liv. HAHA.

så i morgon får ni gärna vara sociala med mobilerna, mitt stora intresse är ju iaf inte auktioner. smsa :)
inte blev de nå strömsholm för min del heller :/ lite tråkigt men de kommer kanske fler tillfällen.

Mathilda, leka i morgon? :D



ha de bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0