tolfte juli

så nu har även jag vaknat för dagen.
tänkte ta en sväng bort till min moster och mina kusiner nu snart (:
ska nog ta cykeln även i dag, för de är ju faktiskt väldigt nära.

Senare i kväll blir det nog även stallet en sväng. rida millan och städa iordning kanske lite. det är inte fint där nu.
så var kvällen kommen och jaghar kommit hem, ganska länge sen nu, men ändå.
först fixa jag lite i stallet, efter de fick bonzai komma in ch jag longera han, de gick faktiskt bra :) var väldigt trött sen men när det ändå var uppehåll kunna jag väl rida millan tänkte jag och när tanken precis slagit till så kom regnet, men inget hindrar mig, eller jo ganske mycket faktiskt, men tog in henne och gjorde henne klar sedan sluta de regna och jag skynda mig ut men hann inte mer än hoppa upp så regna de igen, men de blev bättre och bättre och lika så med millan, hon var riktigt fin i dag faktiskt, dock lite fjantig ibland, men men.

hade lite bom övning i dag med med henna och en massa voltspår och böjd spår och nog ser man resultat efter ett tag :) 

i morgon tror jag de blir en slapp dag, bara vara hemma och ha en härligt, med en filt och en bra film kanske :)


Får även bli några bilder sen dagen :)



ha de bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0