tråk väder

så har nu samlat mig lite framför en film ihop kurad under täcket. allt löser sig.
prata lite med emma tidigare i kväll med, skönt att prata av sig lite (: och du vi måste verkligen ses snart.
likaså gäller de för dig mathilda, när är du ledig? :)

men men, dagen har varit helt okej, var till mormor en sväng på dan, spela lite yatzy och umgicks bara.
fan att jag förlora så många gånger bara, jag som brukar vinna jämt över henne :)

tråkigt väder är de nu med, varför kan inte solen komma igen? hatar regnet.
¨men i morgon blir de nog stallet om de blir bättre väder.
hoppas jag får följa till strömsholm nu med, skulle verkligen vara roligt, så jag ska göra mitt bästa för att komma med :)

ha de bra (:

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag är ledig i helgen tror jag :)

2009-07-10 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0